نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

روش ساخت پلاک استیل

روش ساخت پلاک بیش از هر چیزی به جنس فلز آن بستگی دارد.  عملیات ساخت پلاک حاصل همکاری طراحان و صنعتگران چیره دست است. البته در این فرآیند از تکنولوژی و ابزارآلات پیشرفته نیز کمک می‌گیرند. در این قسمت روش تولید  پلاک استیل را بررسی می‌نماییم

پلاک استیل با روش خوردگی بر روی ورق آن به وجود می‌آید. در این روش نخست قسمت‌هایی از ورق استیل که باید بر روی حکاکی شود را با اسید از بین می‌بریم. سپس با استفاده از هر رنگی که مایل باشید می‌توان قسمت های حک شده را رنگ کرد. به علت رنگ ظاهری استیل و سطح براق آن و به علت جلب توجه بیشتر اغلب با استفاده از رنگ‌های تیره سطح مورد نظر را رنگ آمیزی می‌کنند. سپس با استفاده از حرارت کوره رنگ را بر روی پلاک ثبت خواهند کرد. امکان حک لیزری نیز بر روی پلاک استیل وجود دارد. به طور کلی پلاک استیل به خاطر درخشندگی و سطح براق آن نمای بسیار مناسبی دارد.

 

پلاک استیل

ساخت مدال ورزشی چگونه است؟

ساخت مدال ورزشی نیاز به توجهی ویژه ای دارد چون مهم‌ترین یادبود آن رویداد است. به همین علت برگزارکنندگان مسابقات خود را ملزم به تهیه مدالی زیبا و ماندگار می‌کنند. مدال ورزشی از دو جنبه حائز اهمیت است. نخست جنبه مادی آن است که البته چندان مورد توجه نیست. اما ارزش واقعی یک مدال به عظمت رویداد بستگی دارد. یک رویداد بزرگ و مسابقه خاص نیاز به مدال مخصوص، شیک و منحصربه فرد دارد. به همین علت ساخت مدال ورزشی سفارشی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ضمنا توجه کنید که امروزه حتی جنس مدال طلای مسابقات المپیک نیز از طلای خاص نیست و از ترکیب مواد مختلف و مقدار ناچیزی طلا ساخته می‌شود. در مسابقات المپیک 2021 ژاپن ماده اولیه ساخت مدال از ضایعات گوشی تلفن همراه به ‌دست آمده است. طراحی ظاهری و شیوه مناسب ساخت مهم‌ترین نکاتی است که در مدال ورزشی مورد توجه قرار می‌گیرد.


مدال قهرمانی لیگ برتز

تندیس آماده چیست؟

تندیس‌ آماده در تیراژ بالا و در طرح‌های رایج تولید می‌شود. این یادبود‌ها تنوع گوناگونی دارند و اغلب به صورت کتیبه‌ای هستند. البته نمونه‌های حجمی آنها نیز موجود می‌باشد. پس از مشاوره رایگان و ثبت سفارش، شرکت طرح و متن درخواستی مشتری را بر روی آن چاپ و درج می‌نماید. چون طرح اولیه یادبود‌های آماده از قبل وجود دارد پس هزینه‌ای بابت طراحی از مشتری دریافت نمی‌گردد. عدم پرداخت هزینه بابت طرح موجب کاهش قیمت آن می‌شود. ضمنا عدم ایجاد طرح اولیه باعث صرفه جویی در وقت خواهد شد. این مورد باعث می‌شود زمان تحویل کالا به مشتری تسریع می‌گردد. به طور کلی اگر تیراژ سفارش مشتری کم باشد به او توصیه می‌گردد که از تندیس آماده استفاده کند تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی شود.


تندیس آماده کریستالی

بج سینه چه کاربردی دارد؟


بج سینه نوعی وسیله تبلیغاتی است که نمایندگان و کارمندان یک شرکت یا سازمان در رویدادهای مختلف برای نشان دادن برند یا نشان خود از آن استفاده می‌کنند. نشان سینه به خاطر ساختار ظاهری خود در نگاه اول توجه مخاطب را جلب می‌کند.  استفاده از بج در البسه نیروی انسانی و کارکنان مجموعه احساس تعلق به برند را در آنها افزایش می‌دهد. نشان سینه در جلسات رسمی به پوشش طرفین مذاکره رسمیت و اعتبار بصری خاصی می‌بخشد. داشتن یک نشان ظریف جواهرگونه و زینتی که به زیبایی طراحی شده است ارزش خاصی به خود شخص و آن برند می‌دهد. علاوه بر این مخاطب نیز با مشاهده آن احساس اعتماد بیشتری به آن فرد و برند خواهد کرد.

یکی دیگر از مزایای پین فلزی یکسان سازی البسه کارکنان یک مجموعه است. شرکت‌ها، مجموعه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ با سفارش و ساخت نشان سینه‌ای منحصربه فرد، خاص بودن مجموعه خود را برای مخاطبان و مشتریان خود نمایان میسازند


قیمت بج سینه