نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

عوامل موثر در هزینه ساخت بج سینه سوزنی

عوامل متعددی می‌توانند هزینه ساخت بج سینه سوزنی را تحت تاثیر قرار دهند. که از جمله آنها می‌توان موارد زیر را نام برد:

جنس محصول انتخابی:
همانطور که گفته شده بج سینه سوزنی از جنس‌های مختلفی چون فلز، آکریلیک، پلاستیک و ... تولید می‌شود. که بسته به جنس انتخابی هزینه‌ها نیز متغیر خواهند بود.

ابعاد و طرح سفارش بج سینه سوزنی:
برخی از کارفرماها ترجیح می‌دهند در کنار آرم شرکت، رستوران و یا یک سازمانی نام فرد را نیز درج کنند، پس بسته به محتواهای مورد نظر شما روی بج‌های سینه و سایز و ابعاد و طرح‌های آنها، قیمت آنها نیز متفاوت از هم خواهند بود.
از دیگر عوامل موثر در هزینه سفارش بج سینه سوزنی می‌توان به تعداد سفارش، نوع سوزن و قفل به کار رفته در آنها و نیز خدمات مربوط به چاپ و حک و ارسال محصول اشاره کرد. البته گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست .که بسته به نوسانات ارزی حاکم در کشور قیمت خرید بج سینه نیز ممکن است تغییراتی داشته باشد. شما عزیزان می‌توانید برای اطلاع از قیمت دقیق سفارش تعداد دلخواه از بج‌های سینه سوزنی با کارشناسان ما در شرکت نشانه ساز تماس گرفته و با توجه به شرایط بازار قیمت جدید را جویا شوید.

سفارش بچ سینه سوزنی

سفارش و خرید بج سینه سوزنی هزینه اندکی در قبال تاثیری که بر رشد کسب و کار می‌گذارند دارد. شما بزرگواران می‌توانید انواع مختلف بج‌های سینه را به تعداد دلخواه و با قیمت مناسب از شرکت نشانه ساز سفارش داده و بدین طریق کسب و کار خود را شیک و حرفه‌ای نشان دهید.
حال که با مزایا و قابلیت‌های استفاده از بج سینه سوزنی آشنا شدید چگونه قصد تهیه آنها را دارید؟ ما راهی آسان و مطمئن برای شما پیشنهاد می‌کنیم، شرکت ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی نشانه ساز با چندین سال سابقه درخشان در ارائه انواع محصولات تبلیغاتی سفارشات شما را به صورت حرفه‌ای طراحی و تهیه نموده و با نازلترین قیمت و در زمان تعیین شده در اختیار شما بزرگواران قرار خواهد داد.

استفاده از این بج تنها به عنوان ابزار مفید تجاری شناخته نشده و می‌تواند کل شرکت یا کسب و کار مورد نظر را خوب و حرفه‌ای نشان دهد. با استفاده بج سینه سوزنی توسط کارمندان یک کسب و کار که نام، موقعیت و لوگوی شرکت و کسب و کار روی آنها حک شده باشد، هوای حرفه‌ای بیشتری به شرکت افزوده خواهد شد. این اقدام به نوبه خود، شرکت شما را برای مشتریان احتمالی جذاب‌تر کرده و حتی می‌تواند در متقاعد کردن مشتری سابق یا فعلی برای بازگشت و ادامه تجارت با شرکت شما موفق عمل کند.

سفارش مهر برجسته

نحوه سفارش مهر برجسته

چرا نشانه ساز را برای ثبت سفارش انتخاب کنید؟ما مهرهای برجسته ای را ارائه می دهیم که می توانند در صنایع مختلف مانند حقوقی، مهندسی، شرکتی، معماری یا دفتر اسناد رسمی استفاده شوند.
ما تیمی از متخصصان بسیار آگاه و با تجربه داریم تا بهترین مشاوره در رابطه با مهر مناسب را برای نیازهای شما ارائه دهند.
ما مهرهای برجسته را از بهترین متریال اولیه تهیه کرده و سفارشی می کنیم تا اطمینان حاصل نماییم که شما از تمام نیازهای مهر زنی خود رضایت کامل دارید.
ما در نشانه ساز انتخاب گسترده ای داریم تا بتوانیم براساس نیاز شما مهر تهیه کنیم. این مورد شامل همه مهرهای برجسته جیبی، مهرهای روی میز و انواع دیگر خواهد بود.
طیف وسیعی از برجسته کاری‌ها می تواند بسته به صنعت شما مهر مناسبی را برای تان فراهم کند. با این حجم عظیم از گزینه‌های پیش رو، می توانید مطمئن باشید که با انتخاب یک مهر ممتاز از ما، اشتباه نخواهید کرد.
با ابزار و تخصص ما، خدماتی به شما ارائه می شود که در هیچ جای دیگری نمی توانید دریافت کنید.
اگر به دنبال بهبود طراحی برگه های اداری خود هستید، مهرهای مجلل ما می توانند کاغذ را تزئین کرده و کیفیت کلی آن را بهبود بخشند.
آن‌ها بسته به کاربرد خاص، می توانند کاغذ شما را حرفه ای یا پیچیده تر جلوه دهند. ما انواع مختلفی از سبک ها را برای انتخاب داریم که قابل تنظیم هستند تا مطمئن شویم که مهر مناسبی را برای کسب و کار شما ایجاد کرده ایم.

جهت دریافت مشاوره یا ثبت سفارش مهر برجسته با شماره‌های 02188842300 و 02188843200 تماس بگیرید.


نشانه ساز مهرهای برجسته شخصی، رسمی و سفارشی را به سراسر کشور ارسال می‌کند. هر نقش برجسته ای که به صورت آنلاین یا حضوری سفارش داده شود، درب منزل مشتری تحویل داده خواهد شد.

خیلی راحت می‌توانید نسبت به سفارش اقدام کنید. کافی است مکان معتبری را انتخاب کنید تا بتوانید با خیال راحت صفر تا صد کار را به او بسپارید.
نشانه ساز یکی از مراجع معتبر در زمینه سفارش و فروش انواع مهرها است که می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهید.
تنها کافی است طرح مورد نظر خود را انتخاب و ارسال کنید. بقیه مراحل ساخت، توسط نشانه ساز انجام خواهد شد. حتی می توانید قبل از سفارش، از مشاوره رایگان مجموعه استفاده کنید.