نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

آشنایی با جاسوئیچی پرسپولیس


جاسوئیچی یکی از ابزارهای تبلیغاتی ارزان قیمت و پرکاربرد است که امروزه در تمامی جوامع بشری مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت تبلیغ هر محصول وکالا و خدمات را به سادگی و با سرعت دارا می باشد.

جاسوئیچی ها بر اساس نوع متریالی( سیلیکونی، فلزی، چرمی، پلاستیکی، چوبی و...) در ساخت آنها بکار برده می شوند ویا نام مورد تبلیغی که برای آن تهیه شده اند ، قابل اسم گذاری هستند واین نام گذاری ها صرفا" برای مشخص شدن نوع جاسوئیچی می باشد. به عنوان مثال وقتی جاسوئیچی از سیلیکون درست شده باشد به آن سیلیکونی گفته می شود اما اگر برای باشگاه پرسپولیس باشد به آن پرسپولیسی می گویند.

 جاسوییچی سیلیکونی پرسپولیس توسط تیم نشانه ساز طراحی و تولید شده است که از جنس سیلیکون ساخته شده است و در  فرآیند ساخت آن از قالب استفاده شده است. ابتدا به صورت دقیق و با ظرافت بالا قالب تهیه شده است و سپس در مرحله بعد تزریق سیلیکون داخل قالب انجام شده است که از بهترین نوع مواد سیلیکون و رنگ های با کیفیت در متریال تولید بکار رفته است.

آشنایی با بج سینه ریوانس

شرکت ریوانس یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع و اقسام لوازم آرایشی و بهداشتی است و مرکزاصلی آن در کانادا واقع می باشد. نمایندگی این شرکت باتوجه به شناختی که از شرکت نشانه ساز و سابقه کاری و تجهیزات آن داشت ساخت بج سینه خودرا به آنها سپرد. شرکت نشانه ساز نیز تمام توان خودرا گذاشت تا طراحان با دقت و ظرافت بالا نسبت ساخت یک بج سینه به زیباترین شکل ممکن اقدام نمایند.

شرکت نشانه ساز بج سینه ریوانس را با استفاده از متریال برنج ، با آبکاری کروم و به روش اسید کاری تولید نمود.سپس برای افزایش کیفیت عملیات، دور برش نیز روی این بج پیاده سازی نمود تا لوگوی این شرکت نمای مناسب تر و چشم نوازتری پیدا کند. بج  ریوانس را می‌توان با آبکاری طلا و اتصال سوزنی یا مگنتی تولید نمود.

قیمت بج سینه به عوامل مختلفی وابسته است که از آن جمله می توان به نوع طراحی، متریال مورد استفاده، تیراژ و... اشاره نمود .

آشنایی با پلاک مشخصات شرکت آب و فاضلاب استان تهران

آب سرچشمه حیات و با ارزشترین عنصر موجود در جهان هستی است و طبق آیه شریفه قرآنی ، هرچیزی از آب زنده است( و من الماء کل شی حی)، وظیفه شرکت آب و فاضلاب استان تهران توزیع  آب آشامیدنی و بهداشتی به تمام مردم استان تهران و جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب مناطق شهری استان تهران است. این استان حدود 14 میلیون نفر جمعیت دارد که 92درصد آن را جمعیت شهری تشکیل می‌دهند و حدود 20درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده است. شرکت آب و فاضلاب استان تهران وظایف محوله را از طریق شرکت‌های زیرمجموعه‌اش انجام می دهد که شامل شرکت‌های آب و فاضلاب شش‌گانه تهران (شرکت‌های آبفای یک تا 6)، شرق استان تهران، جنوب شرقی استان تهران، جنوب غربی استان تهران، غرب استان تهران، شرکت تامین و تصفیه و شرکت فاضلاب تهران است.

این شرکت به مانند هر شرکت خدماتی دیگر در قبال انجام وظیفه و میزان مصرف از مشترکین مبالغی را  دریافت می کند. این مبالغ براساس کارکرد کنتور آب مشترکین محاسبه خواهد شد.

برای ثبت دقیق و بهتر  اطلاعات مربوط به آّب مصرفی مشترکین، هر کنتور دارای اطلاعات منحصر به فردی است. این اطلاعات توسط پلاک آلومینیومی به کنتور آب الصاق می‌شود. این نیم پلیت ( پلاک مشخصات) با چاپ برجسته و طراحی زیبا ماندگاری بالایی دارد.

متریال مورد استفاده برای ساخت نیم پلیت شرکت آب و فاضلاب استان تهران آلومینیوم می باشد و دلیل استفاده از این فلز، مقاومت بالای آن در برابر بارندگی(آب) ، آفتاب( نور خورشید) وسایر عوامل طبیعی می باشد.

آشنایی با مدال پنجمین دوره مسابقات جهانی واترپلو آقایان

پنجمین دوره مسابقات جهانی واتر پلوآقایان از 24 لغایت 27 ماه می( سوم خرداد لغایت ششم خرداد) سال 2015 میلادی(1394شمسی) درایران- تهران در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد.

به گفته رییس فینا این مسابقات قرار بود با حضور 12 کشور ( 4 کشور از قاره آمریکا، 4 کشور از قاره آسیا،2 کشور ازقاره اروپا و 2 کشور از قاره آفریقا برگزار گردد.) و با توجه به استراتژی فینا(فدراسیون جهانی شنا) در اتخاذ سیاست‌های مربوط به رشته‌های آبی که اصل بر یکپارچگی، اتحاد و ایجاد فرصت و موقعیت یکسان برای تمام کشورهای عضو فینا استوار است. هدف از برگزاری مسابقات جهانی توسعه شنا فراهم کردن فرصتی مناسب برای دوازده کشور است،که بتوانند در فضایی عادلانه با تیم هایی در سطح خودشان رقابت کنند.

این مسابقات در نهایت با حضور10 کشور شامل اندونزی،اروگوئه، تونس،آذربایجان،کویت، مراکش،اتریش، مالت، گواتمالا و ایران برگزار گردید.

ساخت مدال ورزشی این مسابقات به سفارش فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ، توسط شرکت تبلیغاتی نشانه سازبه شکلی زیبا طراحی و ساخته شد.

متریال (جنس) مواد استفاده شده درساخت این مدال ها از زاماک است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز و برای اهداء به نفرات اول، دوم و سوم به تولید رسیده است.

لازم به ذکر است که اغلب مدال های ورزشی دارای ظاهری دایره ای شکل بوده و از جنس فلز ساخته می شوند که به واسطه یک بندیا روبان زیبا به گردن برگزیدگان مسابقات ورزشی و غیر ورزشی آویخته می شود.

مدال ورزشی دارای انواع دیگری نظیر شیلد( مدال جعبه ای) و مدالیوم ( مدالیون) است.

آشنایی با بج سینه ایمن تصویر پایدار

شرکت ایمن تصویر پایدار با بیش از 10 سال سابقه فعالیت، یکی از فعالیت های مهم آن تولید کننده تجهیزات حفاظتی و امنیتی می باشد. بج سینه ایمن تصویر پایدار به سفارش شرکت مزبور و توسط شرکت نشانه ساز ساخته شده است.

متریال مورد استفاده در ساخت این بج سینه استیل می باشد و دارای آبکاری کروم نیز است. روش تولید بج سینه ایمن تصویر پایدار اسیدکاری می باشد.

معمولا"نحوه اتصال این بج سینه مگنتی می باشد  اما امکان تولید بج سینه ایمن تصویر پایدار به صورت سوزنی نیز وجوددارد.. بنابراین قابلیت اتصال مگنتی و سوزنی این بج را به میزان قابل توجهی  کارآمدتر کرده است.

همانطور که اطلاع دارید، اتیکت نوعی بج سینه با کمی تفاوت می‌باشد. این نوع بج ظاهری شبیه اتیکت پرسنلی دارد و بر روی آن نام و لوگوی شرکت چاپ شده است.

بج سینه دارای انواع مختلفی است شامل بج فلزی و بج غیرفلزی، جنس بج های فلزی معمولا" از برنج، استیل و آلومینیوم است و نوع متریال غالب بج غیرفلزی پلاستیک می باشد. 

شما می‌توانید جهت سفارش این بج یا انواع مشابه آن به بخش اطلاعات شرکت نشانه ساز مراجعه کنید.