نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

مارک سیلیکونی استیکر بامزی

مارک سیلیکونی، یک انتخاب زیبا، بی نظیر، کاربردی با ماندگاری بالا بوده است. این نوع مارک برای بهره برداری در صنایع تولیدی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله این صنایع می توان به صنعت تولید سرویس های سیسمونی نوزادان و کودکان اشاره نمود.

مارک سیلیکونی  استیکر بامزی به سفارش شرکت تولیدی کریمی و پسران برای نصب برروی سرویس های چوبی و فلزی(سیسمونی) کودکان ساخته شده است. طراحی و ساخت این مارک توسط متخصصین و مشاورین شرکت نشانه ساز صورت گرفته است. این شرکت پس از انجام طراحی طرح مورد نظر و برای تولید مارک سیلیکونی استیکر بامزی از متریالی که از جنس سیلیکون می باشد استفاده نموده است.

مهمترین قسمت برای تولید این مارک تهیه قالب می باشد که بایستی با دقت و ظرافت بالا انجام گردد. سپس مواد سیلیکونی به همراه رنگ های درجه یک به داخل قالب تزریق می شوند. در نهایت و پس از خنک شدن مواد مارک سیلیکونی با کیفیت بالا تولید و ارائه می گردد.

شایان ذکر است که مارک سیلیکونی به صورت های متنوع دیگری نظیر دستبد سیلیکونی،هدایای تبلیغاتی، جا سوئیچی سیلیکونی و…  نیز تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. 

تولید مارک سیلیکونی با روش قالب‌گیری انجام می‌شود. در کارگاه با توجه به طرح ابتدا قالب آن را می‌سازند. هر چه قالب بهتر طراحی شود محصول نهایی باکیفیت تر خواهد بود. تعداد رنگ در طرح بیانگر تعداد مراحل قالبگیری است. به ازای هر رنگ در طرح، به همان ترتیب ماده سیلیکون درون قالب تزریق می‌شود. در حالت معمول از سه رنگ برای طرح استفاده می‎‌کنند. این امر باعث می‌شود که سه مرحله قالب‌گیری ادامه داشته باشد. پس از پایان مراحل قالب‌گیری محصول نهایی با توجه به محصول به آن قسمتهای دیگری اضافه می‌کنند. در تولید جاسوییچی سیلیکونی پس از اینکه قسمت سیلیکونی آماده شده به آن بندی فلزی افزوده می‌شود که کلید در آن قرار می‌گیرد. در تولید دستبند سیلیکونی در انتهای کار به آن گیره ای متصل می‌کنند که به کمک ان دستبد بسته می‌شود.





آشنایی با پلاک فلزی farhoomand jame

پلاک برنجی farhoomand jame توسط گروه نشانه سازتوسط تیم نشانه ساز طراحی و تولید شده است. این پلاک از جنس برنج با آبکاری طلا ۱۸ عیار ساخته شده است که با فرآیند چاپ طرح(اسیدکاری) به صورت دقیق و با ظرافت بالا بر روی برنج نقش بسته است و به دست رنگ کار های مجرب با بهره گیری از رنگ کوره ای با کیفیت، این پلاک تولید شده است .لازم به ذکر است که برای افزایش کیفیت محصول نهایی، هنرمندان اره کار مجموعه نشانه ساز عملیات برش دور این پلاک ها را به صورت دستی انجام داده اند.

مارک فلزی یکی از مهم‌ترین محصولات تبلیغاتی برندهای بزرگ می‌باشد و از انواع مهم مارک و لیبل محسوب می‌شود. این مارک در واقع یک نوع پلاک کوچک است. به همین علت گاهی به آن پلاک فلزی نیز می‌گویند. تولیدکنندگان بزرگ و کوچک به مارک و لیبل جهت نمایش نام‌برند و لوگوی خود بر روی محصولات نیاز دارند. نوع فلزی پلاک نسبت به انواع دیگر آن دوام و ماندگاری بیشتری دارد. همین مورد سبب محبوبیت این کالای تبلیغاتی شده است. مهم‌ترین فلزاتی که از آن در ساخت پلاک فلزی بهره می‌گیرند عبارتند از : آلیاژ برنج، استیل و در موارد اندکی آلومینیوم.

مارک فلزی اغلب بر روی پوشاک نظیر البسه، کلاه و کیف و کفش قرار می‌گیرد. علت این امر نیز این است که پلاک فلزی هنگام شست و شو آسیب نمی‌بیند و مقاومت مناسبی دارد. نوع چاپ بر روی این مارک غالبا به صورت حک می‌باشد. برای نمایش بهتر نام برند و لوگو آن اصولا از تکنیک برشکاری دور کار نیز در آن استفاده می‌شود.

بر روی وسایل فلزی نظیر بخاری، اجاق گاز، یخچال و … نیز از مارک فلزی استفاده می‌شود. در این وسایل مارک به صورت چهارگوش و رنگی تولیی می‌شود و حاوی نام شرکت سازنده و لوگو آن است. در این نوع وسایل می‌توان از تنوع رنگ نیز در ساخت مارک بهره برد و چاپ بر روی آنها به صورت برجسته می‌باشد.

بج سینه اهورا مزدا

بج سینه اهورا مزدا با استفاده از متریال زاماک و با آبکاری طلا به روش ریخته گری توسط گروه نشانه ساز تولید شده است. این بج با الهام از نمادهای هخامنشی طراحی و ساخته شده است. در طراحی و ساخت این نشان سینه از فناوری های مدل سازی سه بعدی  استفاده شده است.

ساخت بج سینه نیازمند به کارگیری هنر، مهارت و تکنولوژی می‌باشد. نشان‌های سینه از مواد فلزی (غالبا)، پلاستیک، چرم، و… ساخته می‌شود. بج مانند نشان و مدالی کوچک با کمک آهنربا یا وسیله‌ای گیره مانند مثل سنجاق به لباس متصل می‌شود. علاوه بر این روش می‌توان با چسباندن، اتوکردن، دوختن نیز این اتیکت‌ها را به لباس الصاق کردپین بج فلزی یا همان بچ فلزی براساس متریال و جنس مورد استفاده به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. مهمترین انواع بج فلزی براساس جنس آن عبارتند ازبج برنجی، بج استیل و بج آلومینیومی.

نشان یا همان لوگو شرکت‌ها در اشکال مختلفی طراحی می‌شود. برای تولید قطعه فلزی مشابه لوگو هر سازمانی باید از روش برش کاری استفاده شود. نشان ‌های سینه می‌توانند رنگی باشند. زمانی که ماده اولیه ساخت برای ساخت نشان آلیاژ برنج باشد می‌توان از آبکاری طلایی، نقره‌ای و … استفاده کرد. آبکاری باعث می‌شود که جلوه ظاهری بج سینه که کاربرد اصلی آن تبلیغات و برندینگ است افزایش یابد. به طور کلی ساخت بج سینه با توجه به نیاز و سفارش مشتری صورت می‌پذیرد.