نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

بج سینه انجمن دارت ایران



بازی دارت دارای قدمت چند صد ساله می باشد . دارت ابتدا ورزشی بسیار معمول در بین سربازان جهت پر بار کردن اوقات فراغت آنها در بین نبردها بوده است . سربازان ابتدا پیکان های کوتاه شده کمان های خود را به درب بشکه های آب پرتاب می کردند . به طوری که قبل از جنگ معروف صد ساله (1453-1339 میلادی ) بواسطه خوی بسیار جنگنده ملت انگلیس تیراندازی با کمان یکی از معروف ترین تفریحات آنها بشمار می رفت . در جنگ باراک (1485-1455)تفریح سربازان تیراندازی با کمان بودکه به هدف هایی برروی درب بشکه های آب و تنه درخت نشانه می رفتند و بدین نحو توانایی خود را محک می زدند . سرانجام زمان صلح و دوستی بین سال های 1481 تا 1603 فرا رسیدو در انگلیس آرامش بتدریج حاکم شد . در این زمان بود که تیر ها را کوتاه کردند و بدون استفاده از کمان و فقط با استفاده از دست نشانه را هدف گرفته و تیر ها را پرتاب می کردند . ابتدا تنها مشک های آب را هدف قرار داده اما سپس پوست را به تکه ای از درخت چسبانده و مورد هدف قرار می دادند .سپس برش های از تنه های درخت را به عنوان صفحه دارت استفاده می کردند . در برش تنه درخت حلقه های طبیعی وجود دارد که بعد از خشک شدن بافت درخت این حلقه ها کاملا ظاهر می شود.
از اویل قرن بیستم میلادی انگلیسی ها به ورزش دارت بسیار علاقمند شدند و برای انجام این ورزش باشگاه ها و تیم های دارت را تاسیس کردند که از آن زمان تاکنون بزرگترین مسابقات دارت در لندن برگزار می شود . در سال 1924 فردی به نام Licensed    Victallers انجمن بین المللی دارت را تاسیس کرد . از سال 1927 تا 1938 مسابقات سراسری لندن انجام شد اما با شروع جنگ جهانی دوم ( 1945-1939 میلادی ) موجب شد این مسابقات تا سال 1947 تعطیل گردد. در سال 1965 ورزش دارت جهانی شد . سرانجام در سال 1976 فدراسیون جهانی دارت  با 15 عضو تاسیس گردید . فدراسیون جهانی دارت , ورزش دارت را بین اعضای خود در سطح جهان به عنوان یک ورزش مهم و پایه گسترش داده است . درحال حاضر 66 کشور از چهار قاره عضو فدراسیون جهانی دارت هستند .
از 30 شهریورسال 1383 ورزش دارت در ایران با هدف ترویج و گسترش آن در میان تمام اقشار جامعه زیر نظر فدراسیون تیراندازی با کمان پایه گذاری گردید .سپس زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی فعالیت های خود را ادامه داد . بنیانگذاران دارت در تلاش هستند موافقت وزارت ورزش و جوانان را برای تاسیس فدراسیون ورزش دارت ایران باتوجه به قابلیت های این رشته ورزشی در همه ابعاد و جنبه های تربیت بدنی ( آموزشی و تربیتی , همگانی و تفریحی , قهرمانی و حرفه ای ) کسب نمایند.

بج سینه برنجی انجمن دارت ایران به سفارش این مجموعه و توسط گروه تولیدی بج سینه نشانه ساز به زیبایی طراحی و تولید شده است. این بج زیبا را می‌توان به وسیله سوزن یا حتی مگنت به لباس متصل کرد. ظاهر زیبای این بج که منقش به جام هخامنشی است جز نمونه‌های خاص بج سینه می‌باشد. شما می‌توانید برای سفارش بج اختصاصی شرکت و سازمان خود با ما تماس بگیرید.

بج سینه  یک نشان کوچک غالبا فلزی است که صاحبان برندها برای یکسان سازی پوشش و معرفی مجموعه خود از آن استفاده می‌کنند. این وسیله برروی البسه مختلف مانند کت ( آقایان) یا مقنعه (بانوان) و … وصل می‌شود.

آشنایی با مدالیوم دیجی کالا


شرکت دیجی کالا درسال 1385 توسط برادران محمدی با20 میلیون تومان سرمایه و 5 نفر پرسنل بنیان گذاشته شد . در حال حاضردیجی کالا بزرگترین و مدرنترین فروشگاه اینترنتی و آنلاین در ایران است ودر تهران مستقر می باشد. این شرکت دارای 2200 نفر پرسنل بوده و روزانه بیش از 5 میلیون بازدید کننده دارد و حدود 85 درصد سهم بازار فروش آنلاین را در اختیار دارد.این شرکت یکی از خرده فروشی های آنلاین در خاورمیانه محسوب می شود.بنابر آمار منتشر شده تا اوایل سال 1400 توسط این شرکت بیش از 4 میلیون کالای مختلف توسط 160 هزار فروشنده برای فروش عرضه شده است.

شرکت دیجی کالا علاوه بر فروشگاههای آنلاین دارای زیرمجموعه های مختلفی نظیر: فیدیبو(کتاب الکترونیک)، دیجی استایل(پوشاک)،دیجی پلاس،دیجی پی(فین تک)،دیجی اکسپرس، دیجی کلاب( تشویق مشتریان وفادار)، دیجی نکست(نوآوری)، کمداو پیندو می باشد.

مدالیوم دیجی کالا توسط گروه نشانه ساز طراحی و ساخته شده است. ساخت دیجی کالا که به سفارش دیجی کالا انجام شده است به همراه چرمی اختصاصی که برای این مجموعه تولید شده است.

متریال (جنس) مواد استفاده شده در این مدال ها برنج است و در سه مدل آبکاری طلا، نقره و برنز به تولید رسیده است. این مدال ها نیز توسط نشانه ساز طراحی و ساخته شده است.

ساخت مدالیوم فرآیندی مشابه با سایر نشان‌های فلزی دارد. شاید تنها تفاوتش در ساخت نسبت به مدال ابعاد کوچکتر و ضخامت نازکتر آن است. پس از مرحله پذیرش سفارش قالب اولیه برای ساخت مدالیوم تولید می‌شود. پس از آنکه قالب مدال آماده شد مرحله ریخته ‌گری با ماده موردنظر انجام می‌پذیرد. سرب و برنج به عنوان ماده اولیه در ساخت مدالیون بسیار مناسب هستند. در پایان این مرحله شکل فیزیکی اولیه مدالیوم موردنظر ما به دست می‌آید. حالا با آبکاری جلا و رنگ مورد نظر را به مدالیون اضافه می‌کنیم. یکی از تفاوت‌های مدالیوم با مدال ورزشی و شیلد نحوه استفاده آن است. اگر قصد دارید مدالیون را به صورت حمایل ببندید در این مرحله به وسیله بند کوتاهی شیئی به نام مدبر به آن اضافه می‌شود تا راحت‌تر به لباس متصل شود.

پلاک مشخصات محصولات شرکت فولاد پایا


نیم پلیت فلزی

شرکت فنی و مهندسی فولاد پایا در سال ۱۳۷۳ با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی و خودکفایی در تامین و ساخت قطعات یدکی و تجهیزات صنایع فولاد، معادن، نفت، گاز وپتروشیمی در مجاورت فولاد خوزستان آغاز به کار نمود. این شرکت بر روی تمامی محصولات خود پلاک فلزی(نیم پلیت) زیبایی متصل می نماید که اطلاعات مربوط به آن محصول را در اختیارمشتریان و سایر افراد قرار می‌دهد.

پلاک مشخصات یا همان نیم پلیت امروزه به صورت گسترده و بر روی محصولات فراوانی الصاق می‌شود. به کمک پلاک مشخصات می‌توان با ویژگی‌های یک محصول بیشتر آشنا شد و دستورالعمل استفاده از آن را نیز فراگرفت. توجه به پلاک مشخصات به ما شیوه استفاده صحیح از یک محصول را می‌آموزد و محدودیت‌های آن را نیز بیان می‌کند. به طور مثال در داخل کابین هر آسانسور یک نیم پلیت فلزی متصل شده است. بر روی این نیم پلیت حداکثر ظرفیت جابجایی آن آسانسور نوشته شده است. ضمنا نکات ایمنی درباره طریقه استفاده از آن نیز بیان شده است. در آن در صورت عدم توجه به این نکات ممکن است سرنشینان دچار حادثه شوند. امروزه وجود پلاک مشخصات بر روی اکثر دستگاه‌ها و وسایل برقی الزامی می‌باشد.

قیمت و هزینه نهایی برای ساخت هر نیم پلیت به جنس ماده اولیه، ابعاد و چگونگی چاپ آن بستگی دارد. علاوه یر این، عواملی مانند برجسته بودن و تعداد رنگ نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است.

یکی دیگر از چالش‌های مشتریان در سفارش پلاک دستگاه، جنس آن است. برچسب‌های کاغذی نیز می‌توانند برای ثبت اطلاعات یک محصول به کار برده شوند اما چرا استفاده از نیم پلیت فلزی مرسوم است؟ جواب این پرسش به جلوه ظاهری و ماندگاری پلاک مشخصات فلزی برمی‌گردد. اطلاعات و نوشته‌های چاپ شده بر روی برچسب‌ها بعد از مدت کوتاهی از بین می‌رود یا خود برچسب به طور کلی آسیب می‌بیند و قابل استفاده نیست. اما نیم پلیت فلزی حتی ده ها سال دارد و جلوه‌ای زیبا به محصول می‌دهد. ضمنا فضای مناسب و ماندگاری برای تبلیغ برند شماست. شرکت نشانه ساز با کمترین قیمت، پلاک مشخصات را با بالاترین کیفیت برای شما تولید خواهد کرد

 شما نیز می‌توانید با سفارش و ساخت پلاک مشخصات شخصی از شرکت نشانه ساز، برای محصولات خود، در محیطی مناسب برند خود را تبلیغ کنید.

آشنایی با تندیس شرکت صوتی و تصویری سونی

slide-c93e525


ابر شرکت سونی شرکتی خوشه ای ژاپنی و چند ملیتی است ودر سال 1946 تاسیس شده است و درزمینهای تولید لوازم الکترونیکی ، صنعت بازیهای ویدئویی، تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم فعالیت می نماید. این ابر شرکت دارای شمار بسیار زیادی شرکت تابعه، زیر مجموعه و شرکت های فرعی است. شاید اطلاع نداشته باشید که سونی در عرصه هایی به غیر از محصولات الکترونیک نیز فعالیت می کند. این شرکت، مالک شرکت سینمایی آمریکایی کلمبیا پیکچرز بوده و در این حوزه، با عنوان سونی پیکچرز اینترتینمنت فعالیت می‌کند. همچنین شرکت سونی، در صنعت موسیقی نیز به عنوان بزرگ ‌ترین شرکت موسیقی جهان شناخته شده است.

این کمپانی از طریق هال نتورک، مدیریت بزرگ ‌ترین سالن ‌های زنجیره‌ای برگزاری کنسرت را تحت عنوان «زپ» در ژاپن بر عهده دارد. موارد ذکر شده مهم ترین فعالیت های غیر الکترونیک شرکت سونی به شمار می روند که البته این شرکت در کلیه ی این حوزه ها نیز موفق عمل نموده است.

شرکت‌های بزرگ همواره به نمایندگی‌های فروش خود توجه ویژه‌ای دارند. این شرکت با تجلیل و قدردانی از برترین فروشندگان خود به آنها انگیزه‌ای مضاعف برای فروش بیشتر محصولات خود می‌دهند. شرکت صوتی و تصویری سونی با سفارش تندیس به شرکت نشانه ساز و اهدا آن به فروشندگان برتر خود یادبود خاطره‌انگیزی را در ذهن آنها ثبت کردتندیس پلکسی شرکت SONY به زیبایی طراحی و ساخته شده است.

برای ساخت تندیس پلکسی گلس ابتدا طرح و شکل پیشنهادی برای تندیس تهیه و توسط مشتری تایید می‌شود. سپس توسط دستگاه لیزر و یا دستگاه تراش ابعاد و طرح پیشنهادی برش داده می‌شود و در صورت لزوم مونتاژکاری انجام می‌گردد.

در مرحله بعد و در صورت نیاز به چاپ، به قسمت چاپخانه شرکت نشانه ساز واگذار میگردد. در این قسمت طرح نهایی تایید شده توسط مشتری برروی تندیس چاپ ( سابلیمیشن) می‌شود.

لوح تقدیر دانش آموزی

متن لوح تقدیر روز دانش آموز

در ایران دانش آموز به فردی گفته می شود که در مقاطع  مختلف تحصیلی قبل از دانشگاه درس می آموزد. این مقاطع تحصیلی به سه بخش تقسیم می شوند که شامل: دوره ابتدایی( 6 سال تحصیلی)، دوره متوسطه اول( سه سال تحصیلی است ) و دوره متوسطه دوم(سه سال تحصیلی) می باشد. دانش آموزان در پایان  دوره متوسطه اول وبا توجه به نمرات درسی مجاز به انتخاب به انتخاب رشته (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی، فنی و حرفه ای، کارودانش، علوم و معارف ) شده و در دوره متوسطه دوم ادامه تحصیل می دهند. محصلین در صورت موفقیت و قبولی در دوره تحصیلی متوسطه دوم به آنها دیپلم اعطا می شود. دانش آموزانی که موفق به دریافت دیپلم شوند در صورت تمایل به ادامه تحصیل در دانشگاه، باید در آزمون ورودی مربوط( کنکور) شرکت نموده و رتبه لازم را کسب نمایند. 

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تقویم سالیانه روز 13 آبان که مصادف با شهادت یک دانش آموز  در سال 1357 ( در محوطه دانشگاه تهران تجمع و تظاهرات کرده بودند) بوده است را به طور رسمی به عنوان روز دانش آموزاعلام نموده‌اند.

نمونه هایی ازمتن لوح تقدیر روزدانش‌آموز و تقدیرنامه دانش آموزی 


قدر دانی از مسئول موسسه آموزشی………….

جناب آقای…………..

مسئول محترم موسسه آموزشی……..

احتراما نظر به اهتمام و تلاشهای پیگیر و فکورانه جنابعالی در امر برنامه ریزی های آموزشی و پرورشی برای فرزندان و آینده سازان این مرزو بوم وبا توجه به ارائه خدمات صادقانه و فراوان به مدارس غیر دولتی وابسته به آن موسسه که نمود تلاش ها و کوشش های فراوان جنابعالی در قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری و سایر مسابقات علمی پدیدار گشته، بدینوسیله از زحمات جنابعالی تقدیر و تشکر به عمل می آید.

امیدوارم در سایه الطاف خداوند بزرگ در راه خدمت به نظام مقدس تعلیم و تربیت موفق و سربلند باشید

تقدیر از دانش آموز برتر

دانش آموز عزیز……….

اکنون که به یاری ایزد مهر و دوستی پای بر راه کسب و دانش و فرهنگ نهاده اید وبا معدل 20 و رتبه اول در امتحانات نوبت اول پایه هفتم سال تحصیلی……… را کسب نموده اید، همت بالایتان را ارج نهاده واز نهایت جانبه شما تبریک می گوییم.

بادا که هماره درراه به دست آوردن فضیلت های برتر انسانی و رشدو بالندگی فرهنگی، گامهایتان استوار و عزمتان راسخ باشد.


لوح تقدیر  روز دانش آموز

دانش آموز گرامی …………

رشد و بالندگی تودرزمانی است که از نعمت انقلاب اسلامی برخوردار می باشی، همان انقلابی که به راستین انقلاب ارزشهایش خواندند و اینک تو وارث و حافظ آن هستی، پس بر توست که پاسدار ارزشهایی چون استقلال، آزادی و عدالت بوده و با کسب علم و دانش توان جامعه اسلامی را در سرافراز بودن بین دیگر جوامع تضمین نمایید.

بدینوسیله ضمن تبریک فرارسیدن روز سیزدهم آبان و روز دانش آموز، این تقدیر نامه را به رسم یادبود به شما تقدیم می نمایم.

جهت سفارش طراحی و ساخت انواع تقدیرنامه و متن لوح تقدیر روزدانش‌آموز با شرکت تبلیغاتی نشانه ساز تماس بگیرید:

02188842300،02188843200و 09122488874