نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

انواع تندیس مشاهیر

تندیس مشاهیر ادبی زن

در ایران از زمان‎های قدیم تا به امروز زن جایگاه ویژه‌ای در زندگی، خانواده، جامعه و البته در شعر فارسی داشته، حتی زنان بسیاری در جامعه ما از موفقیت‌ها و درجات بالای علمی، ادبی، اجتماعی و سیاسی برخوردار هستند. بسیاری از زنان سرزمین ما در طول تاریخ در زمینه‌های مختلفی چون سرودن شعر به شهرت و آوازه والایی دست یافته‌اند و سالانه در جشنواره‌های مختلف به منظور یادبود و قدردانی از زحمات افراد فعال در زمینه‌های ذکر شده تندیس مشاهیر ادبی زن به این افراد هدیه داده می‌شود. از جمله این مشاهیر ادبی زن می‌توان به سیمین دانشور، سیمین بهبانی، پروین اعتصامی یا مهستی گنجوی شاعر فارسی سرای سده پنجم و ششم اشاره کرد.

تندیس مشاهیر ادبی مرد

از برترین مشاهیر ادبی مرد ایران می‌توان از افراد پر آوازه‌ای چون استاد شهریار، سهراب سپهری، مهدی اخوان ثالث، ملک الشعرای بهار و … نام برد. معمولاً از تندیس این افراد در همایش ها، جشنواره ها و مراسم فرهنگی و ادبی مختلف استفاده می‌شود. این نوع تندیس مشاهیر ادبی مرد به صورت حجیم و سه بعدی طراحی شده و غالباً نمادی از افراد مشهور ادبی هستند که در جشنواره‌های مختلف به پاس تشکر و قدردانی از تلاش‌های افراد موفق در زمینه‌های ادبی و فرهنگی به آنها اعطا می‌شود.

قیمت تندیس مشاهیر

ساخت تندیس مشاهیر یکی از اقدامات فرهنگی خارق العاده‌ای است که از زمان‌های قدیم تا به امروز رواج داشته و به منظور ارج نهادن به مقام والای بزرگان، فضلا، دانشمندان، مشاهیر، شهداء و سرداران قرون گذشته و معاصر ایران زمین انجام می‌گیرد. از انواع تندیس‌ها به منظور قدردانی و تجلیل از چهره‌های مختلف هنری و ادبی در همایش‌ها و بزرگداشت‌هااستفاده می‌شود . این تندیس ها به سبب ارزشی که دارند بایستی از سوی برترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تولید کننده تندیس چون شرکت نشانه ساز تهیه و ساخته ‌شوند تا بدین طریق به تمامی جوانب ساخت تندیس افراد معروف قدیم و جدید از جمله هویت تمدن باستانی، دانش و فرهنگ غنی میهن عزیزمان، ایران، که در زمره کهن ترین و گرانمایه ترین تمدن ها در بین سایر ملل جهان است، توجه شود.

مزایای استفاده از بج سینه رستوارن

مزایای بج سینه رستوران

استفاده از بج سینه رستوران دارای برخی مزایا است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
یکی از مهمترین مزایای استفاده از بج سینه رستوران معرفی رستوران خاص به مشتریان و افراد مختلف است؛ چرا که این اتیکت‌ها با طراحی مخصوصی که دارند نشان و معرف یک رستوران خاص و مورد نظر بوده و به نوعی یک وسیله تبلیغاتی به شمار می‌آیند که همیشه در دسترس است و نیز کارکنان رستوران را از کارکنان سایر رستوران ها متمایز می‌کند.
از آنجایی که ممکن است همه کارمندان به ویژه در رستوران‌های بزرگ یکدیگر را نشناسند، ثبت کردن نام کارمندان در کنار آرم رستوران به کارمندان کمک می‌کند همکاران همدیگر را شناسایی کرده و آنها را با نام خودشان خطاب کنند، از طرفی مشتریان نیز آنها را به راحتی از سایر افراد تشخیص می‌دهند.
از دیگر مزایای مهم استفاده از بج سینه رستوران، برندسازی است. تصور کنید وقتی در صف بنزین منتظر رسیدن نوبت خود هستید، یا به هنگام خرید از یک فروشگاه و یا هر محل دیگری اگر کارمندی را با بج سینه مخصوص پیش روی خود ببینید رستوران محل کار وی به نوعی با این بج سینه‌ها تبلیغ می‌شود و شاید شما را ترغیب به امتحان کردن غذاهای رستوران مورد نظر نماید و این یک مدل تبلیغ آسان کسب و کار است که در جذب تعداد زیادی از مشتریان موثر است.
با سفارش بج رستوران می‌توانید امنیت را به خصوص در رستوران‌های بزرگ‌تر افزایش دهید. شخصی که سعی می‌کند وارد آشپزخانه یا سایر مناطق ممنوعه شود، در صورت نداشتن بج سینه رستوران مخصوص رستوران محل کار خود به سرعت به عنوان فرد غیرکارمند و متخلف شناسایی می‌شود.
از دیگر مزایای استفاده از این محصول تبلیغاتی در رستوران‌ها سفارش آسان آنها و نیز قیمت بسیار مقرون به صرفه آن می‌باشد. شما می‌توانید این محصول را به تعداد نامحدود از شرکت نشانه ساز سفارش داده و در کوتاهترین زمان ممکن بهترین بج‌های سینه با کیفیت عالی را تحویل بگیرید.

سفارش بج سینه رستوران

یکی از معتبرترین شرکت‌ها برای سفارش انواع بج سینه و یا سایر محصولات و خدمات تبلیغاتی شرکت نشانه ساز است که یک شرکت پیشرو و خوش سابقه در زمینه ارائه خدمات تبلیغاتی است. برای سفارش بج سینه رستوران از شرکت نشانه ساز شما بزرگواران در ابتدا می‌توانید مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب این شرکت داشته و پس از طراحی حرفه‌ای لوگوی مورد نظر روی بج سینه از سوی کادر مجرب و پرسنل حرفه ای این مجموعه محصول خود را طراحی و در زمان معین شده محصولی با کیفیت عالی تحویل بگیرید. از دیگر مزایای سفارش  و خرید بج سینه رستوران از این شرکت اینست که آماده پاسخگویی 24 ساعته به شما عزیزان بوده و با حذف واسطه ها جنسی با کیفیت را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد.
به عنوان نکته آخر اینکه وقتی که تصمیم می‌گیرید بج رستوران را برای کارمندان رستوران خود سفارش دهید، باید به نکات بسیاری از جمله استحکام، کیفیت چاپ، ماندگاری طرح و رنگ بچ و نیز رنگ و طرح لباسی که کارکنان شما خواهند پوشید توجه کنید تا بدین طریق بتوانید یک لوگوی جذاب و با کیفیت را برای کارکنان رستوران خود طراحی کنید چرا که این محصولات تأثیر جدی بر کسب و کار شما به عنوان یک کل خواهند داشت. شرکت نشانه ساز با ارائه بهترین ایده‌ها آماده ارائه بهترین خدمات برای شما مشتریان عزیزی که چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری با این شرکت ارتباط می‌گیرید می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره در زمینه خرید بج سینه رستوران با این شرکت تماس گرفته و بهترین نشان یا بج سینه را با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنید.

بج سینه بانک و نحوه سفارش

قیمت بج سینه بانک

به چندین عامل مختلف بستگی دارد. در زیر به برخی از عوامل مهم که ممکن است قیمت را تحت تأثیر قرار دهد، اشاره شده است:
« جنس: بج سینه اداری بسته به متریال اولیه که می‌تواند یکی از انواع فلزی، پلاستیکی، چوبی و غیره باشد، قیمت متفاوتی دارد.
« طرح: سنجاق‌ سینه اداری در اشکال مختلفی قابل ساخت است. پیچیدگی در طراحی، هم در فرآیند زمان تولید تاثیرگذار است و هم دستمزد طراحی آن بالاتر است.
« تعداد: این فاکتور نیز در قیمت نهایی پرداخت تاثیر می‌گذارد.
« تک رنگ یا چند رنگ بودن کار: مطمئناً کار چند رنگ زحمت بیشتری برای رنگ کردن دارد و متقابلاً قیمت نهایی این نوع بج سینه ها بالاتر است.
« آبکاری: این مرحله کاملاً اختیاری و مناسب برای بج سینه هایی است که از جنس فلز هستند. این مرحله به منظور ثابت ماندن رنگ کار توصیه می شود که انتخاب این مرحله نیز شامل هزینه ای جداگانه خواهد شد.
« دستمزد سازنده: هر چه لوگوی پیچیده‌ تری برای ساخت بج سینه انتخاب کنید، دستمزدی که سازنده از شما می‌گیرد بیشتر است.

نحوه سفارش بج سینه بانک

برای سفارش بج سینه بانک در ابتدا باید مکانی معتبر برای ساخت این محصول را بشناسید. وب‌سایت نشانه ساز به عنوان یکی از مراکز تولیدی مطمئن آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز است. در صورت تمایل به ثبت سفارش در این زمینه کافی است از طریق راه‌های ارتباطی با مجموعه در تماس باشید.
در زمان سفارش، فرمی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که نیاز است فاکتورهای مهم در رابطه با ساخت این محصول را در اختیار سازندگان قرار دهید. این فاکتورها عبارتند از:
1. طرح: ابتدا باید طرح مورد نظر را مشخص کنید. این طرح می‌تواند لوگو، نام سازمان، عنوان شغلی یا هر نوع دیگری که می‌خواهید روی بج سینه قرار دهید، باشد.
2. جنس: جنس کار می تواند فلزی، استیل و پلاستیک، چوب و موارد دیگر باشد، حتماً یک نوع را مشخص کنید.
3. اندازه: اندازه بج سینه مهم است. معمولاً بج سینه‌هایی با اندازه استاندارد وجود دارند که به آسانی روی لباس قابل نصب هستند. اما اگر اندازه خاصی مدنظرتان است، به تولید کننده اطلاع دهید تا سفارش شما به درستی تهیه شود.
4. رنگ بندی: اگر رنگ خاصی برای بج سینه بانک مدنظر دارید، اعلام کنید. هم می‌توانید کار را تک رنگ سفارش دهید و هم چند رنگ که بسته به هر انتخاب، قیمت متفاوتی را بابت آن پرداخت خواهید کرد.

5. تعداد: مشخص کنید که چند عدد بج  می‌خواهید سفارش دهید.
6. زمان تحویل: مهم است که زمان تحویل مورد نظرتان را به تولید کننده اعلام کنید. این که آیا سفارش شما برای یک رویداد خاص است یا به طور معمول برای استفاده روزمره می‌باشد، ممکن است زمان تحویل را تحت تأثیر قرار دهد.
7. هزینه: قبل از سفارش از قیمت حدودی هر بج سینه مطلع شوید که بتوانید برآورد کنید در پایان چه میزان باید پرداخت کنید.