نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

تندیس ، یادبود

 تندیسیا همان یادبود جسمی زیبا و شکیل است که برای قدردانی از تلاش فردی که در زمینه‌ای خاص حائز موفقیت شده‌، به او اهدا می‌گردد. جشنواره‌های بین المللی فیلم و موسیقی، مسابقات علمی یا رویدادهای ورزشی و … با تندیس‌های منحصربه‌فرد خود شناخته می‌شوند. تندیس مراسم اسکار نمونه‌ای از یادبودهای معتبر جهانی و سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین یادبود جشنواره‌های داخلی می‌باشد. اهدا تندیس به فرد برگزیده، باعث افزایش اعتبار آن رویداد و ثبت بهتر این افتخار در ویترین شخصی آن فرد خواهد شد. امروزه ساخت تندیس هنری است که توسط صنعتگران ماهر و با تکنولوژی‌های روز انجام می‌شود. تندیس‌ها کاربرد فراوانی دارند و استفاده از آن بسیار رایج شده‌است. به طور مثال دانشگاه‌های معتبر ایران بعد از پایان دوره به فارغ‌التحصیلان خود تندیس‌هایی به عنوان یادبود و تجلیل از تلاش آنها در راه کسب علم اهدا می‌کنند.

 

          قدمت و عمر ساخت تندیس‌ به چند ده هزار سال قبل برمی‌گردد. یادبود‌های اولیه مجسمه‌هایی بودند که توسط پیکرتراشان ساخته می‌شدند. درواقع آنها مجسمه‌هایی بودند که برای تجلیل و سپاسگزاری از یک شخص بزرگ ساخته ‌می‌شد. در قرن اخیر اما کاربرد تندیس‌ها به طور کلی تغییر یافت. به طور مثال در سال ۱۹۲۹ آکادمی علوم و هنرهای سینما تصمیم گرفت جوایزی در حوزه گوناگون سینما به بهترین‌ها اهدا کند. به همین منظور آکادمی اسکار جورج استنلی مجسمه ساز معروف را مامور کرد تا به کمک ساچین اسمیت، طرحی را از سدریک گیبنز به صورت تندیس درآورد. ساخت تندیس اسکار سبب ماندگاری و پرآوازه شدن نام جورج استنلی در تاریخ سینما گشت.

جایزه اسکار که در طی این سالها همچنان طرح آن ثابت مانده‌است، هر ساله به نفرات برتر حوزه‌های مختلف سینما تقدیم می‌گردد. به تدریج استفاده از تندیس‌های مختلف به عنوان وسیله‌ای برای گرامیداشت و تجلیل از تلاش افراد برگزیده در زمینه‌های مختلف رایج شد

 

انواع مختلف پلاک فلزی

پلاک فلزی در ابعاد گوناگون و با کاربردهای متفاوت ساخته می‌شود. ممکن است از پلاک فلزی برای معرفی یک مکان استفاده شود یا اطلاعات یک دستگاه خاص بر روی آن چاپ شود. به همین دلیل ساخت پلاک فلزی بخش مهمی از صنعت طراحی و چاپ را در برگرفته است. در این صفحه درباره انواع پلاک و روش ساخت آن به شما اطلاعات مفیدی ارائه خواهیم کرد. ضمنا شما می‌توانید پلاک مورد نظر خود را به ما سفارش دهید. گروه نشانه ساز با نیروهای متخصص و ابزار و دستگاه‌های مجهز سفارش شما را در کوتاهترین زمان با قیمت مناسب آماده خواهد کرد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

روش ساخت پلاک بیش از هر چیزی به جنس فلز آن بستگی دارد.  عملیات ساخت پلاک حاصل همکاری طراحان و صنعتگران چیره دست است. البته در این فرآیند از تکنولوژی و ابزارآلات پیشرفته نیز کمک می‌گیرندشرکت نشانه ساز امکان سفارش ساخت پلاک را به هر دو روش حضوری و غیرحضوری برای مشتریان خود امکان‌پذیر کرده است. شما می‌توانید با حضور در دفتر شرکت یا برقراری تماس مشاوره‌های لازم را از همکاران ما دریافت نمایید. اگر طراحی خاصی نیز مدنظر شما باشد توسط طراحان شرکت نشانه ساز به طور رایگان انجام می‌شود. در این مرحله همکاران ما با توجه به نیاز شما جنس پلاکی که برای کار شما مناسب است را نیز تعیین می‌کنند. در این قسمت روش تولید سه نوع پلاک استیل، آلومینیوم و برنجی را بررسی می‌کنیم.

در صورت تمایل می‌توانید از صفحات زیر دیدن فرمایید:

ساخت مارک، سفارش تندیس، قیمت مدال لوح تقدیر

 

پلاک استیل

پلاک استیل با روش خوردگی بر روی ورق آن به وجود می‌آید. در این روش نخست قسمت‌هایی از ورق استیل که باید بر روی حکاکی شود را با اسید از بین می‌بریم. سپس با استفاده از هر رنگی که مایل باشید می‌توان قسمت های حک شده را رنگ کرد. به علت رنگ ظاهری استیل و سطح براق آن و به علت جلب توجه بیشتر اغلب با استفاده از رنگ‌های تیره سطح مورد نظر را رنگ آمیزی می‌کنند. سپس با استفاده از حرارت کوره رنگ را بر روی پلاک ثبت خواهند کرد. امکان حک لیزری نیز بر روی پلاک استیل وجود دارد. به طور کلی پلاک استیل به خاطر درخشندگی و سطح براق آن نمای بسیار مناسبی دارد.

 

 

ساخت و تولید بج فلزی

امروزه بج سینهبه عنوان یک ابزار مهم برندینگ در جهان مطرح است. شرکت و سازمان‌ها برای شرکت در مراسمات رسمی خود از بج سینه‌ای که هویت آنها را بیان می‌کند، استفاده می‌کنند. بج سینه مانند هر کالای رایج دیگری انواع گوناگون و متنوعی دارد.‌
این تنوع بر اساس موارد مختلفی ایجاد می‌شود. یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث ایجاد دسته‌بندی در انواع بج سینه می‌شود، ماده اولیه آن است.یکی از مهم‌ترین انواع بج سینه (بر اساس جنس) بج فلزی می‌باشد. بج فلزی به چهار خانواده مهم تقسیم می‌شود.

۱- بج برنجی ۲- بج آلومینیومی ۳- بج استیل ۴- بج سربی

در ادامه به معرفی بیشتر بج فلزی و بررسی خواص آن می‌پردازیم. در انتها نیز نکات مهمی درباره قیمت و خرید بج فلزی برای شما بیان خواهیم کرد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

 

بج سینه برنجی

آشنایی با پرکاربردترین نوع بج سینه

بج سینه برنجی با درخشش و زیبایی ظاهری منحصربه‌فرد خود به عنوان محبوب‌ترین بج سینه شناخته می‌شود. برای آشنایی بیشتر با بج برنجی بهتر است ابتدا ماده اصلی سازنده آن را بشناسیم. برنج آلیاژی است که از ترکیب دو عنصر فلزی مهم، مس و روی ساخته می‌شود. به علت مواد تشکیل دهنده برنج، آن را در خانواده بج فلزی قرار می‌دهند. برنج نسبت به هر دو عنصر سازنده خود خاصیت شکل‌پذیری بیشتری دارد. رنگ طلایی و ظاهر درخشنده برنج نیز به آن جلوه خاصی بخشیده‌است. این عوامل و مواردی دیگر باعث شده تا بج برنجی بسیار پرکاربرد و رایج شود.

ساخت بج سینه فوری

امروزه قیمت بج سینه به عنوان بخشی جدایی ناپذیر در پوشش  بج سینه افراد در همایش‌های مختلف کاربرد دارد. در اکثر مواقع زمان این مناسبت‌ها در تقویم سازمان‌ها از مدت‌ها قبل مشخص شده و وسایل لازم برای حضور موثر در همایش قبل از برگزاری آن فراهم می‌شود. توجه به پوشش ظاهری افراد یک مجموعه اصلی مهم و شاخص در این رویدادهاست. یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی افراد یک شرکت استفاده از بج سینه است. این نشان کوچک غالبا فلزی ضمن هویت بخشی به افراد یک مجموعه، ابزار مناسبی برای معرفی برند موردنظر ما می‌باشد. ساخت بج بنابر طرح مورد نظر، جنس ماده اولیه و تعداد سفارش نیاز به زمان معینی دارد.

اما در برخی از موارد بنا به هر دلیلی یک مجموعه نیاز به بج سینه در زمانی کمتر از حد معمول دارد که به آن بج فوری می‌گویند. این بج می‌تواند یک اتیکت سینه یا یک بج فلزی باشد. ساخت بج فوری و تحویل آن در زمانی کوتاه نیاز به دستگاه‌های پیشرفته و نیروی انسانی کافی و ماهر دارد. شرکت نشانه ساز با در اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص و بهره گیری از مجهزترین دستگاه‌های مرتبط در این زمینه و استفاده از فناوری روز به شما تضمین می‌دهد در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را آماده و به شما تحویل دهد.

سفارشات بج فوری توسط گروه نشانه ساز پس از یک روز تحویل داده خواهد شد. در موارد بسیار کمی در صورت پیچیدگی طرح یا تعداد بالای سفارش ممکن است نهایتا تحویل کار دو روز زمان ببرد. در هر صورت زمان تحویل بج در همان لحظه سفارش با توجه به نوع آن توسط کارشناسان ما به مشتری اعلام می‌شودما متعهد هستیم که بدون حتی یک دقیقه تاخیر سفارش موردنظر را به شما تحویل دهیم

 

 

 

 

 

 

اتیکت سینه

اگر به دنبال خرید اتیکت سینه پرسنلی با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستید یا حتی می‌خواهید درباره این محصول مشاوره و راهنمایی بگیرید، در صفحه درستی قرار دارید.

اتیکت سینه جسمی کوچک و فلزی است که ازآن در محیط‌های اداری برای معرفی پرسنل استفاده می‌شود. در واقع اتیکت‌ پرسنلی جز خانواده بج سینه و پین فلزی و … می‌باشد اما تفاوت‌هایی با آنها دارد. امروزه اتیکت تبدیل به بخشی از پوشش رسمی کارمندان سازمان‌های مختلف تبدیل شده است. با آنکه غالبا جنس اتیکت سینه فلزی می‌باشد اما انواع غیرفلزی آن نیز به طور محدودتری وجود دارد. اگر می‌خواهید همه چیز را درباره انواع اتیکت‌ها، چگونگی ساخت، نحوه اتصال، جنس و قیمت آن بدانید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

محبوب‌ترین مطالب درباره انواع بج و اتیکت:

ساخت بج سینه

ساخت بج فوری

ساخت بج سینه فلزی

کاربرد اتیکت

یکی از مهم‌ترین مواردی که درباره اتیکت مطرح می‌شود کاربرد آن است. به طور کلی کاربرد هر چیز لزوم خرید و مصرف آن را توجیه می‌کند.اتیکت می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و برای معرفی و شناسایی کارمندان یک مجموعه استفاده شود. مشاغل زیادی برای شناسایی و یکسان سازی پرسنل خود از اتیکت استفاده می‌کنند. به طور مثال حتما تاکنون مشاهده کرده‌اید که کارکنان شبکه حمل و نقل ریلی درون شهر اتیکت فلزی زیبایی بر روی سینه خود نصب کرده اند. این اتیکت علاوه بر معرفی این افراد، سمت آنها در مجموعه را نیز در بردارد. ضمنا لوگوی مجموعه نیز بر روی آن چاپ شده است.کارکنان تمامی بانک‌های کشور نیز ازهمین شیوه برای معرفی اعضای خود استفاده می‌کنند. اتیکت سینه در موارد دیگری همچون فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اماکن آموزشی، نمایشگاه‌ها و… کاربرد دارد. ادارات وشرکت‌های با تعداد پرسنل کمتر نیز می‌توانند اتیکت سینه مخصوص به خود را داشته باشند