دلیل نیاز به تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد
بیلبورد (آگهی نما)، به تابلوهای بزرگی گفته می شوند که فضای بزرگ و مناسبی را در اختیار صنوف مختلف قرار میدهند. امروزه در دنیای تبلیغات آگهی نماها یکی از مهم ترین و رایج ترین ابزارهای تبلیغاتی به حساب می آیند. پیام و متن مندرج بر روی تابلوهای تبلیغاتی به سرعت خوانده می شوند و باعث تحریک مشتریان شما خواهند شد
تبلیغات در هر شغلی نقش پر رنگ و غیر قابل انکاری دارد و در دنیای امروز و با پیشرفت صنعت و تکنولوژی ، رقابت در این حوزه نیز بسیار شدت گرفته است به نحوی که هر روز شیوه تازه از تبلیغات را شاهد هستیم که یکی از این موارد تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی است که به صورت مکرر در همه نقاط نصب شده است و به چشم میخورد .
زمانی که تابلویی بر بالای محل کسب نصب میشود ، به نوعی میتوان گفت به کسب و کار اعتبار داده است و یکی از راههای کسب اعتماد مشتری می باشد .
تابلوهای تبلغاتی انواع و اشکال بسیار متنوعی دارد که جهت انتخاب دقیق تر و بهتر میتوانید از مشاوران مجرب گروه نشانه ساز که چندین سال است که در این حوزه فعالیت میکنند راهنمایی بگیرید.
(billboard) ما تابلوهای تبلیغاتی را به دو گروه تابلو محیط داخلی و تابلو محیط خارجی تقسیم بندی می کنیم
اکثر دارندگان کسب و کار های مختلف این تابلوها را در مکانهای شلوغ و یا روبروی محل کارخود نصب می کنند. این ابزار مطرح تبلیغاتی در دنیا به نام billboard شناخته و معرفی میشود. البته تابلو های تبلیغاتی به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم می شوند. این تابلوها با توجه به محل نصب دسته بندی می شوند.
تابلو های داخلی معمولا ابعاد کوچکتری دارند و بر روی پایه ویا دیوار و…قرار می گیرند. بر خلاف آن تابلو های خارجی معمولا در ارتفاع نصب می شوند و ابعاد بزرگی دارند. ابعاد بزرگ این ابزار تبلیغاتی باعث تاثیر گزاری بصری برای بینندگان می شود. تابلو خارجی میتواند تاثیر به سزایی در برندینگ کسب و کار شما داشته باشد.
تابلو های تبلیغاتی انواع مختلقی دارند. از مطرح ترین آن ها : تابلو حروف برجسته و چلنیوم، تابلو LED و تابلو نئون پلاستیکی و پلکسی هستند. کیفیت و زیبایی این گونه تابلو ها ذهنیت اولیه در مخاطب ایجاد می کند و باعث ایجاد تصویری زیبا از کسب و کار شما در ذهن مخاطب خواهد شد.
مدال ورزشی ظاهری دایرهای و فلزی دارد. این جسم فلزی به واسطه یک بند به دور گردن انداخته میشود و بر روی سینه او قرار میگیرد. نفر اول هر رویداد ورزشی صاحب مدال طلا خواهد شد که ارزش و اعتبار خاصی دارد. نفرات دوم و سوم به ترتیب مدال نقره و برنز دریافت میکنند
همچنین از نوع مدالیوم در مراسمات اهدای مدال نظامی ، فرهنگی ، هنری نیز استفاده کرد
با ارزشترین مدال در سطح جهان مدال طلای المپیک شناخته میشود. ساخت مدال سفارشی به یک رویداد ورزشی اعتبار میدهد. مدالها غالبا از آلیاژهایی نظیر زاماک ساخته میشود. سپس درمرحله بعد با آبکاری جلوه زیبایی پیدا میکند.
مدال ورزشی را میتوان مهمترین قسمت هر رویداد ورزشی دانست. در نتیجه برگزارکنندگان همواره تلاش میکنند تا مدالی زیبا و با ارزش را اهدا نمایند. مدال هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد. برای هر ورزشکاری جنبه مادی آن مهم نیست. زیرا هر مدالی که ورزشکار میگیرد به کلکسیون افتخارات او افزوده میشود. در نتیجه کمتر ورزشکاری پیدا میشود که بخواهد مدال خود را بفروشد. بنابراین مهمترین جنبه هر مدالی بعد معنوی آن است. هر چه رویداد بزرگتر باشد ارزش آن مدال بیشتر خواهد بود.
نخستین موارد استفاده از مدال ورزشی با کاربرد امروزی آن تفاوت آشکاری داشت. بنابر نقل مورخان نخستین بار اسکندر به کشیشی که او را در نبردی یاری کرد، نشانی طلایی اهدا کرد. البته این نشان به شیلد بیش از مدال ورزشی شباهت داشت
در قرون وسطی نیز سیاستمداران از این نوع نشانها به عنوان پیشکش استفاده میکردند. در همین قرن پیسانلو هنرمند ایتالیایی برای نخستین بار مدالهای ریختهگری را تولید کرد. در سالهای بعد استفاده از مدال نظامی که در اصطلاح به آن مدالیون یا مدالیوم نیز میگویند رواج یافت. با شروع رقابتهای المپیک در اواخر قرن نوزدهم استفاده از مدال به عنوان یادبود برای ورزشکاران برتر متداول گشت. مدال طلا جایزه نفر اول مسابقات، نقره سهم نفر دوم مسابقات و برنز سهم نفر سوم مسابقات المپیک است
در ایران نیز نخستین بار در زمان قاجار استفاده از مدالهای نظامی و افتخار رایج شد. این مدال ها همینک نیز به افراد شاخص در موارد معدود اهدا میشود. امروزه مهمترین استفاده مدال در ایران، اهدا آن به نفرات برتر مسابقات است و بخشی هر رویداد ورزشی مراسم اهدا مدال به نفرات برگزیده میباشد
مارک و لیبل میتواند به محصولات شما هویت ببخشد. یک مارک هرچند کوچک نشانی از شماست که بر روی محصولاتتان وصل خواهد شد. همین الان اگر به پوشاک خود با دقت نگاه کنید احتمالا چندین مارک و نشان بر روی آن مشاهده خواهید کرد. مارک و لیبل با توجه به نوع کاربردی که دارند از مواد مختلفی ساخته میشوند. پر کاربرد ترین ابزار تبلیغاتی تولید کننده ها مارک و لیبل است. تقریبا در تمامی پوشاک و وسایل آویز یا برچسبی تبلیغاتی برای معرفی تولید کننده و اطلاعاتی راجع به محصول، مارک و لیبل استفاده می شود.
ماک و لیبل میتواند اولین قدم برای برند سازی محصولات باشد . محصولات موجود در بازار بسیار زیاد و متنوع است و همچنین با جنس های گوناگون و بعضاً مشابه و در خیلی از مواقع تنها راه شناسایی جنس شما از سایراجناس ، مارک و لیبلی است روی محصولاتتان خورده است.
مارک و لیبل انواع گوناکونی دارند از جمله مارک پارچه ای، مارک فلزی، مارک چرمی، مارک سیلیکونی، مارک طرح فلز، لیبل برچسبی، لیبل پرچی و .. که با توجه به محصول از متریال های مختلف استفاده می شود. مارک ها به روش های دوختی، چسبی، پرچی و حرارتی با توجه به نوع ومتریال محصول، روی آن نصب می شوند.
در ادامه مطالب بیشتری را درباره مارک و لیبل برای شما بیان میکنیم..
ساخت مارک و لیبل نیازمند به کارگیری تکنولوژی، ابزار و نیروی انسانی متخصص است. مشتریان با توجه به نوع کالای سفارشی خود، مارک مورد نظرشان را انتخاب میکنند. مارک مورد استفاده بر روی پوشاک با مارکی که به یک وسیله برقی متصل میشود از لحاظ ساختاری تقاوت دارد. مشتریان با درنظرگرفتن نوع کالای خود با شرکت سازنده مارک ارتباط برقرار میکنند. ارتباط میتواند حضوری یا غیرحضوری باشد. شرکت پس از بررسی نیاز مشتری، مشاورههای لازم را به او ارائه میدهد تا سفارش بهتری داشته باشد.
مشتری با کمک شرکت تولیدی، جنس و طرح سفارش خود را انتخاب میکند. مرحله طراحی میتواند توسط خود مشتری ایجاد شود. در صورتی که امکان طراحی توسط مشتری امکانپذیر نباشد طرح توسط طراحان شرکت پدید میآید. پس از پذیرفته شدن طرح توسط مشتری، آن را برای ساخت به کارگاه ارسال میکنند. درکارگاه افرادی ماهر و زبردست با بهرهگیری از دستگاههای پیشرفته محصول نهایی را تولید میکنند. تمام تلاش ما این است که مارک و لیبل موردنظر شما را با بالاترین کیفیت و ظرافت تولید نماییم.