نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

نشانه ساز | بج سینه | تندیس | مدال و شیلد

بج سینه ، تابلو، پلاک، تندیس، ، مدال، مدالیوم، هدایای تبلیغاتی، تگ و لیبل

آشنایی با بج سینه رنگی

 بج سینه رز گلاب

در نوشته‌های قبل درباره  بج سینه و انواع بج مطالبی صحبت کردیم. همچنین در پست بج مات و براق به معرفی بج سینه مات و براق توضیحاتی پرداختیم. حال قصد داریم به تا به معرفی نوع دیگری نشان سینه، به نام بج رنگی بپردازیم.

نشان سینه رنگی نوعی بج فلزی است که در آن می‌توان از رنگ برای زیبایی بیشتر کار استفاده نمود. بر روی بچ سینه رنگی طرحی از نام شرکت یا سازمانی قرار می‌گیرد. بسته به نوع سفارش مشتری، قسمت رنگی می‌تواند لوگو یا نام شرکت، و یا به عنوان پس زمینه کار باشد. در هر دو صورت استفاده از رنگ ظاهری متفاوتی به کار شما خواهد داد. و همچنین اگر طرح شما از تعداد رنگ بالایی برخوردار است، به شما چاپ اتیکت سینه را پیشنهاد می‌دهیم. که در آن هیچ‌گونه محدودیت رنگی وجود ندارد.

قبلا گفتیم که بج فلزی شامل  چهار زیرشاخه آلومینیومی، استیل، برنج و سربی است. برای ساخت بج رنگی نیز می‌توان از برنج استفاده نمود. برنج خاصیتی براق دارد. درخشندگی آن باعث بهبود کیفیت کار شده، و همچنین در برندسازی بسیار موثر است. زیرا بج سینه برنجی به خودی خود باعث جلب توجه می‌شود. درنتیجه اگر نمادی در کنار آن یا روی آن قرارداشته باشد به صورت بهتری در ذهن ثبت خواهد شد.

ساخت بج سینه رنگی

بج رنگی همانند بج مات و براق از زیباترین انواع نشان سینه محسوب می‌شوند. در ساخت بج رنگی از روش اسیدکاری استفاده می‌کنند. پس از انجام اسیدکاری، سوزن یا مگنت را به آن می‌چسبانند و سپس آن را آبکاری می‌نمایند.

پس از آبکاری، بج سینه رنگ می‌شود. درساخت بج رنگی، از رنگ‌های گوناگونی استفاده می‌شود. بسته به سفارش مشتری تعداد رنگ‌ها متفاوت خواهد بود. در نتیجه تنوع ظاهری این نشان سینه زیاد می‌باشد.

نشانه ساز تولیدکننده انواع بج فلزی رنگی در سایزها و رنگ‌های مختف با سابقه‌ای درخشان، آماده پذیرش سفارش از شما عزیزان می‌باشد.

کاربرد بج رنگی

اگر بخواهیم در مورد کاربرد آن صحبت کنیم، باید بگوییم که نشان سینه رنگی باعث شناسایی بهتر فرد می‌شود. بج رنگی به دلیل داشتن رنگ ازنظر زیبایی بشیار شیک است و لوگوی شرکت را به بهترین نحو به دیگران می‌شناساند. همچنین کیفیت بالای آن به بالا رفتن اعتبار و بهبود فرآیند برندسازی منجر خواهد شد.

اینکه چرا به آن رنگی می‌گویند واضح است. در ساخت بج سینه رنگی سعی می‌شود از حداقل دو یه سه رنگ استفاده شود تا ظاهری جذاب داشته باشد. تعداد رنگ‌های مورد استفاده بسته به سلیقه مشتری است. به عنوان مثال نماد  سرطان سینه را در نظر بگیرید. در ساخت نشان سینه آن می‌توان از یک رنگ و رنگ صورتی استفاده شود. تکرار می‌کنیم که تعداد رنگ به لوگوی شرکت و خواست مشتری بستگی خواهد داشت. به همین جهت استفاده از رنگ، باعث نامیدن آن به نشان سینه رنگی شده است.

نحوه ساخت مارک و لیبل


ساخت مارک و لیبل نیازمند به کارگیری تکنولوژی، ابزار و نیروی انسانی متخصص است. مشتریان با توجه به نوع کالای سفارشی خود، مارک موردنظرشان را انتخاب می‌کنند. مارک مورد استفاده بر روی پوشاک با مارکی که به یک وسیله برقی متصل می‌شود از لحاظ ساختاری تقاوت دارد. مشتریان با درنظرگرفتن نوع کالای خود با شرکت‌های سازنده مارک ارتباط برقرار می‌کنند. این ارتباط می‌تواند حضوری یا غیرحضوری باشد. شرکت سازنده پس از بررسی نیاز مشتری، مشاوره‌های لازم را به او ارائه می‌دهد تا سفارشی مناسبی داشته باشد

مشتری با کمک شرکت تولیدی، جنس و طرح سفارش خود را انتخاب می‌کند. مرحله طراحی می‌تواند توسط خود مشتری ایجاد شود. در صورتی که امکان طراحی توسط مشتری امکان‌پذیر نباشد طرح توسط طراحان شرکت پدید می‌آید. پس از پذیرفته شدن طرح توسط مشتری، آن را برای ساخت به کارگاه ارسال می‌کنند. درکارگاه افرادی ماهر و زبردست با بهره‌گیری از دستگاه‌های پیشرفته محصول نهایی را تولید می‌کنند. 

با مراجعه به آدرس زیر می‌توانید در مورد مارک و محصولات دیگر همانند اتیکت سینه، پلاک اداری و... اطلاعات بیشتری کسب نمایید. 


مارک و لیبل

طراحی و چاپ

خدمات طراحی و چاپ

هنوز هم پر کاربرد ترین ابزار تبلیغاتی طراحی و چاپ است. شاید با گسترش استفاده از اینترنت نقش چاپ در دنیای تبلیغات نسبت به گذشته کمتر شده است اما هنوز هم طراحی زیبا و دل نشین با رعایت اصول هنری در کنار چاپ با کیفیت می تواند یک روش موئر برای جذب مخاطب باشد.

طراحی تبلیغاتی امروزه یکی از مشاغل تخصصی و چالش اصلی شرکت های بزرگ است. آن ها معمولا این وظیفه را به طراحان با تجربه در گروه های تبلیغاتی محول می کنند. نشانه ساز همچنین با توجه به تخصص در امور چاپ می تواند چالش های مربوط به چاپ طراحی های انجام شده را حل کند.

طراحی و چاپ لوگو برند، ست اداری، کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ، سربرگ، فاکتور و .. از کاربرد های اصلی در این زمینه است. به همین دلیل است که طراحی و چاپ به عنوان یک ابزار مهم در ساخت هدایای تبلیغاتی و برندینگ شناخته می شود.

بهره گیری از ابزار های مدرن چاپ روی سطوح متنوع در کارگاه های پر تعداد باعث افزایش چشمگیر کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و امکان چاپ در تیراژ نا محدود در گروه نشانه ساز شده است. همکاری با برترین برند های ایران تضمینی بر کیفیت و وقت شناسی گروه نشانه ساز است.

طراحی لوگو

لوگو عنوان یا تصویری است که مشتریان با مشاهده کردن و خواندن آن، مشخصات و ویژگیهای کالا و خدمات شرکتها و سازمانهای تولیدی و خدماتی در ذهنشان متبادر می گردد. لوگو با عناوین دیگری نظیر برند، نشان تجاری، آرم، مارک و... نیز نامیده می شوند. در جهان تجارت امروزی که تولید کنندگان و فروشندگان کالا و خدمات رو به ازدیاد است و هرروزه محصولات مختلفی با شکل و ظاهری متنوع پا به عرصه وجود می گذارند واین امور باعث می شوند، تا شناخت کالا و خدمات خوب و مناسب از نامناسب بسیار سخت شده است، لذا بازار رقابت (بین آندسته از شرکتهاییکه دارای تولیدات مشترک می باشند) در این زمان بسیار تنگاتنگ شده است و برای ماندگاری برند خود باید تلاش فراوانی را انجام دهند. 

کارت ویزیت

در بازارهای تبلیغاتی امروزی کارت ویزیت به عنوان رکن اصلی تبلیغات و بازاریابی فردی بوده و نیز بهترین راه ارتباطی است که بوسیله آن هر شخص به طور مستقیم و رودررو برای معرفی و اشتراک گذاری کسب و کارهای کوچک و بزرگ به دیگران و مشتریان اقدام می نماید.به بیانی سادهتر کارت ویزیت این امکان را فراهم می سازد که هرفردی در کوتاهترین زمان ممکن کوتاه بتواند با دیگران ارتباط بر قرار کرده و نسبت به تشریک مساعی در خصوص حرفه خود گام بردارد. معمولا" وجه اشتراک کارتهای ویزیت این است که حاوی اطلاعات کاملی از اشخاص می باشند. این اطلاعات می تواند شامل نام و نام خانوادگی، عنوان کسب و کار، آدرس محل تجارت، شماره تماس، آدرس سایت یا ایمیل و... باشد.  

بروشور

هر شرکت و سازمان کوچک و بزرگ برای رونق کسب و کار راهی جز این ندارد که مشتریان و مردم اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات آنها داشته باشند. یکی از بهترین این راهکارهای تبلیغاتی استفاده از برو شور می باشد. بروشور یک روش ساده تبلیغی برای در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم در خصوص کالا و خدمات به مردم  و تشویق آنها برای خرید می باشد. بروشور به عنوان یک ابزار بازاریابی و فروش قابل لمس و با اعتبارزیاد است. یک بروشور کامل و مناسب باید شامل اطلاعات کامل از محصول و خدمات، آموزش کامل در خصوص روش صحیح استفاده از محصول و خدمات، ارائه شناخت کامل ازنوع کسب و کار و در نهایت امکان تبلیغ انواع کالا و خدمات را داشته باشد.

کاتالوگ

کاتالوگ ها همانند سایر ابزارهای تبلیغاتی به عنوان یکی از بااهمیت ترین و پرکاربردترین وسیله تبلیغاتی و بازاریابی مطرح می باشند، که به طور مستقیم در ارتباط با کالا و خدمات یک سازمان و شرکت، اطلاعاتی کلی نظیر عنوان محصول و خدمات، عکس های مرتبط، شماره تماس ، سایر توضیحات و ... را برای رویت و استفاده مشتریان دراختیار آنها قرار می دهد. مسئولان و مدیران مشاغل و  کسب وکارها مختلف برای معرفی محصول و برند خود ناگزیر به استفاده از کاتالوگ درکنار سایر ابزارهای تبلیغاتی و بازاریابی هستند. کاتالوگ ها در مقایسه با بروشورها از نظر ظاهری و کاربردی تقریبا"یکسان هستند و بسیاری از شرکت ها و سازمان ها تفاوتی برای آنها قائل نیستند در صورتیکه در حقیقت اینطور نیست.

ست اداری

ست اداری عبارت است از مجموعه ای از اوراق منظم با طرح های مشابه در سازمان ها و شرکت ها که به صورت فیزیکی موجود می باشد که برای انجام فعالیتهای رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. به عبارتی دیگر ست اداری یکدست و زیبا مبین هویت و هبستگی یک شرکت یا سازمان است و موجب ایجاد هماهنگی تصویری و دیداری و نیز وحدت و یکپارچگی اجزای داخلی یک سازمان و شرکت را به دنبال خواهدداشت. یک ست اداری کامل سلیقه ای می باشد و می تواند شامل اقلامی نظیر: کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه ،پاکت پول، برگه یادداشت، فاکتور، صورت حساب فروش کالا و خدمات، برو شور، کاتالوگ، خودکار و... در قالب های طلایی، نقره ای برنزی و... باشد.

سربرگ

سربرگ به طور کلی عبارت است از قسمتی در بالای نامه‌های رسمی که شامل لوگو و نام شرکت یا سازمان ، موضوع نامه، شماره ثبت، تاریخ ، پیوست و... می باشد. به صور ت مصطلح و در واقعیت به کل صفحه، سربرگ گفته می شود، که در قسمت پایین آن معمولا" آدرس و شماره تماس درج می گردد. غالبا" سربرگها را در دو قطع A4 وA5، طراحی یکسان و به صورت تمام رنگی چاپ و تهیه می نمایند. از مهمترین مزایای انتخاب و تهیه سربرگ برای شرکت ها و سازمان ها، می توان به انضباط و هماهنگی بخشیدن به نامه های اداری و مکاتبات ، اعتبار دادن به نامه ها رسمی و ساختارشرکت، ابزار مناسبی برای تبلیغات و بازاریابی شرکت و محصولات آن، اشاره نمود.

فاکتور

فاکتورعبارت است از یک نوع سند و مدرکی که در آن انجام معامله‌ ای را بین خریدار و فروشنده در ان ثبت و ضبط می نمایند. به بیانی فاکتورها می تواننداطلاعات با ارزشی را درخصوص ، مشخصات فروشنده و خریدار، نوع کالا و محصول خریداری شده ، قیمت کالا، نحوه پرداخت کالای خریداری شده ، تاریخ خرید صورت گرفته را به خواننده منتقل نمایند. فاکتورها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از: فاکتورهای رسمی و فاکتورهای غیر رسمی فاکتورهای رسمی نیز شامل: فاکتورهای استاندارد، فاکتورهای تجاری، فاکتورهای اعتبار‌‌‌ی( پیش فاکتور)، فاکتورهای بدهکار-بستانکار و فاکتورهای بدهی( برگه های بدهکاری) می باشند.

شرکت تبلیغاتی نشانه ساز آمادگی دارد تا سفارشات مشتریان را در زمینه طراحی و چاپ تخصصی انواع ست های اداری، سربرگ، برگه یادداشت، پاکت نامه، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، فاکتور، قبض، پوستر، تراکت، فولدر، لیبل استند و … را با مرغوبترین متریال و بالاترین کیفیت انجام دهد. 

02188842300،02188843200،09122488874

برچسب اموال

برچسب اموال

برچسب اموال یکی از مهمترین نوع لیبل می باشد که از حساسیت و توجه خاصی در میان موسسات دولتی و شرکتهای خصوصی برخوردار است. معمولا” ضرورت اطلاع و رهگیری به موقع و سریع از وضعیت موجود اموال و داراییها و جلوگیری از به سرقت رفتن آنها در تمامی مشاغل و فعالیتهای تجاری و غیر تجاری از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا برای تحقق این امر از برچسب اموال استفاده می گردد. برچسب‌ها اموال را به  لوازم و کالاهای  موجود در شرکت یا موسسه و نیز همه محصولات تهیه شده برای فروش می چسبانند. 

برچسب اموال را نه تنها نباید دور از دید چسباند بلکه باید در محلی قرارداد که قابل مشاهده باشد. این کار تا حد بسیار زیادی مانع از سرقت و برداشت اجناس و اموال  توسط افراد سارق خواهد شد.



توصیه می شود برای اموال سازمان خود از بهترین نوع برچسب اموال استفاده گردد به طوری که دارای ویژگیهایی نظیر: استفاده از چسب خوب برای برچسب تا امکان جداسازی آن از سطح اموال به راحتی امکان پذیر نباشد، برچسب از متریال غیرقابل جعل و تغییر تهیه شود، تهیه لیستی از اشخاصی که اموال تحویل آنها می گردد تا در هنگام سرقت سرنخی برای جستجو داشته باشید و….

                                                                     

برچسب اموال

انواع

برچسب های اموال دارای انواع گوناگونی می باشند که مهمترین آنها عبارتند از: برچسب اموال امنیتی و برچسب اموال بارکددار

برچسب اموال امنیتی

برچسب های اموال امنیتی نوعی از برچسب های اموال هستند که به شکل بارکد قابل تشخیص بوده و برای اموال و کالاهایی که دارای ارزش و قیمت بالا بوده و امکان دزدیدن  آن ها زیاد است مورد استفاده قرار می گیرند. در این برچسب ها از نوعی ID رمزدار استفاده می کنند و مزیت آن این است که امکان شناسایی و ردیابی آن را به سادگی صورت می گیرد. جنس بر چسب اموال ضد سرقت معمولا از پلی استر و فویل می باشد.

برچسب اموال بارکدی

 برچسب اموال بارکدی نوع دیگری از برچسب اموال می باشد که برای مکان های تولیدی و صنعتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. این برچسب ها شامل بارکد است و جنس آن ها معمولا از فلز یا پلاستیک  می باشد. این نوع برچسب اموال از ماندگاری بالایی برخوردار هستند.  حتی در شرایط سخت ، ناموزون، وجود مواد شیمیایی مختلف و دمای حرارتی بالای محیط کار دوام و ماندگاری زیادی دارند.

برچسب اموال ساده

نوع دیگری از برچسب اموال برچسب هایی هستند که برروی آنها صرفا نام شرکت یا سازمان و شماره اموال درج می گردد و معمولا در سیستم های اداری کاربرد داشته و برای نصب برروی وسایل اداری غیر مصرفی نظیر میز، صندلی، مبلمان اداری، رایانه، چوب لباسی، کازیه، قاب عکس، فایل، کتابخانه و… استفاده می گردد.

برچسب های اموال با توجه به محل، مدارک، محصولات و… که برای آن استفاده می شوند، دارای متریال  و جنس متفاوتی می باشند. نظیر: برچسب های ویرایشی، برچسب های پلی استری، برچسب های فویلی، برچسب های قابل جابه جایی و… 

برچسب اموال

کاربرد

موارد، دلایل،  کاربرد و اهمیت استفاده از برچسب اموال بسیار زیاد می باشدنظیر:

فراهم آوردن امکان ممیزی کردن وسایل و محصولات

اثبات هویت و مالکیت اموال سازمان و شرکت

امکان پیگیری و ردیابی اموال

جلوگیری از سرقت اموال

امکان جمع آوری آمار و اطلاعات در مورد محل نگهداری اموال

امکان بازرسی و کنترل اموال

با استفاده از این برچسب به طور واضح و مشخص به سارقان نشان می دهیم که تجهیزات مورد نظر، در مالکیت شما و سازمان مربوطه بوده و قابل پیگیری و ردیابی است. شماره ها و بارکدهای درج شده روی لیبل اموال امکان برخورد و شناسایی سریع و ساده در مورد یافتن اموال و تجهیزات و متعلق بودن آنها را شرکت شما فراهم می سازد، بنابراین هرگونه وسیله‌ای که از سازمان یا شرکت مربوطه به سرقت برود، در صورت پیدا شدن به راحتی دراختیار شما قرار می گیرد.

چسب این لیبل ها بسیار قویست و دارای چسبندگی‌ خوبی  است، که امکان جدا نمودن آن از روی اموال وجود ندارد.

با استفاده از این برچسب، همواره از تعداد موجودی اموال خود اطلاع دارید. دقت اطلاعاتی که از این طریق به دست می آورید با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست.

کاربرد دیگر برچسب اموالِ بارکددار این است که وضعیت فعلی اموال از نظر خدمات تعمیر و نگهداری را هم نشان می دهد. در صورت انجام خدمات تعمیر و نگهداری، با ثبت بارکد و اطلاعات خدمات انجام شده، همواره آمار دقیق و به هنگامی از وضعیت نگهداری و تعمیرات انجام شده برای وسایل شرکت  در اختیار خواهید داشت که این اطلاعات برای سرویس های بعدی نیز بسیار مفید خواهند بود.

                                          برای سفارش و ساخت انواع برچسب اموال با شرکت نشانه ساز تماس بگیرید:

                                                     02188842300،  2188843200 ،  09122488874